Analýza vlivu slev na nákupní chování zákazníků – Lucie Češková
Lucie Češková
Bakalářská práce
Analýza vlivu slev na nákupní chování zákazníků
An analysis of the effect of rebates on the purchase behaviour of customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování v rámci slevových akcí v České republice. Práce analyzuje způsob ovlivňování zákazníků v jejich nakupování slevovými akcemi, slevovými dny a slevomaty. Data pro analytickou část byla získána z vlastního dotazníkového šetření, které probíhalo během několika dnů měsíce září a listopadu 2015. Prostřednictvím dotazníku bylo možné prozkoumat, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of consumer behavior in the context of sales actions in the Czech Republic. The thesis analyzes the way to influence costumers in their shopping habits by sales, discount days and websites selling vastly discounted things called slevomats. Data for the analytical part were acquired from the questionnaire survey, which was held within several days in September …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Prášilová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Influence of the Czech presidency of the Council of the EU on public opinion on the EU among Czech citizens
Daniel HORÁK -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková -
Chování spotřebitele na trhu s finančními produkty
Lenka Paráková -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Libor Pokorný
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses fbzr2d fbzr2d/2
11. 3. 2016