Vzdělávání manažerů a obchodníků se zaměřením na prezentaci a interkulturní komunikaci – Ing. Hana Strnadová
Ing. Hana Strnadová
Master's thesis
Vzdělávání manažerů a obchodníků se zaměřením na prezentaci a interkulturní komunikaci
Training of managers and dealers with focus on presentation and intercultural communication
Abstract:
V současné době je kladen velký důraz na vzdělávání manažerů a obchodníků. Hodnota podniku je měřena i kvalitou lidského kapitálu. Stále více firem obchoduje se zahraničím, a proto roste význam interkulturní komunikace.Abstract:
Currently, more and more emphasis is put on the education of managers and dealers. The enterprise value is also evaluated based on the quality of the human capital. The growing number of international trade companies raises the importance of intercultural communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h841i/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Reader: Ing. Marie Pavlisová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADOVÁ, Hana. \textit{Vzdělávání manažerů a obchodníků se zaměřením na prezentaci a interkulturní komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/fc0hsr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Dealer's Choice: Agenda-setting dynamics in the Council of Ministers
Aafke Rosa Strating -
Dealer marketing a coaching ve ŠKODA AUTO
Magdaléna Barešová -
Pokerový dealer gamblerem
Veronika Bočková -
Automotive Dealer Network and Electric Mobility
Markus Reh -
Analýza "New After Sales formats" a jejich působení na zákazníky i dealery
Vasilii Ostin -
Inovace klíčových mechanismů rebrandingu dealerů ŠKODA AUTO a.s.
Diana Kulhavá -
Řízení vztahů se zákazníky u dealera vozů Škoda
Michaela KOŠŤÁLOVÁ