Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium – Bc. Jana Pavelková
Bc. Jana Pavelková
Master's thesis
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
Internal image of tertiary business schools and its influence on the interest of new applicants for study
Abstract:
PAVELKOVÁ, J. Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá tématem interní image vysokých škol ekonomic-kého zaměření a jejím vlivem na nové uchazeče o studium. Cílem této práce je zhodnotit vliv referencí současných studentů vysokých škol na uchazeče a jejich preference …moreAbstract:
PAVELKOVÁ, J. Internal image of tertiary business schools and its influence on the interest of new applicants for study. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This diploma thesis deals with the topic of the internal image of tertiary busi-ness schools and its influence on new applicants. The objective is to evaluate the influence of references of current students on applicants and their preferences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Jana. \textit{Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a~její vliv na zájem nových uchazečů o~studium}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fc12c9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
"Voting behaviour" coby aspekt "legislative behaviour" hnutí ANO v Evropském parlamentu
Matěj POLLAK -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova