Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium – Bc. Jana Pavelková
Bc. Jana Pavelková
Diplomová práce
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
Internal image of tertiary business schools and its influence on the interest of new applicants for study
Anotace:
PAVELKOVÁ, J. Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá tématem interní image vysokých škol ekonomic-kého zaměření a jejím vlivem na nové uchazeče o studium. Cílem této práce je zhodnotit vliv referencí současných studentů vysokých škol na uchazeče a jejich preference …víceAbstract:
PAVELKOVÁ, J. Internal image of tertiary business schools and its influence on the interest of new applicants for study. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This diploma thesis deals with the topic of the internal image of tertiary busi-ness schools and its influence on new applicants. The objective is to evaluate the influence of references of current students on applicants and their preferences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKOVÁ, Jana. \textit{Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a~její vliv na zájem nových uchazečů o~studium}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fc12c9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
"Voting behaviour" coby aspekt "legislative behaviour" hnutí ANO v Evropském parlamentu
Matěj POLLAK -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Volba vysoké školy středoškolských studentů na Mostecku
Michala PÁTKOVÁ