Bc. Jakub Oth

Master's thesis

Vývoj direct mailu v digitálním věku

The development of direct mail in the digital age
Abstract:
Diplomová práce Vývoj direct mailu v digitálním věku se zabývá direct mailem, tímto tradičním komunikačním kanálem. Podrobně popíšeme jeho specifika a na špičkových případových studiích ukážeme, jak direct mail funguje, pokud ho realizují experti. Mění se dnes jeho úloha? Jaké změny na něj mají největší vliv? Co říkají průzkumy? A co si z toho může odnést manažer marketingu nebo prodeje?
Abstract:
The Thesis The Development of Direct Mail in the Digital Age deals with direct mail, a traditional communication channel. Its specifics will be described in detail and first-class case studies will demonstrate how direct mail works when implemented by experts. Is its role changing nowadays? What changes have the strongest influence on it? What do the surveys say? And what is the bottom line for marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2016
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic