Vývoj direct mailu v digitálním věku – Bc. Jakub Oth
Bc. Jakub Oth
Master's thesis
Vývoj direct mailu v digitálním věku
The development of direct mail in the digital age
Anotácia:
Diplomová práce Vývoj direct mailu v digitálním věku se zabývá direct mailem, tímto tradičním komunikačním kanálem. Podrobně popíšeme jeho specifika a na špičkových případových studiích ukážeme, jak direct mail funguje, pokud ho realizují experti. Mění se dnes jeho úloha? Jaké změny na něj mají největší vliv? Co říkají průzkumy? A co si z toho může odnést manažer marketingu nebo prodeje?Abstract:
The Thesis The Development of Direct Mail in the Digital Age deals with direct mail, a traditional communication channel. Its specifics will be described in detail and first-class case studies will demonstrate how direct mail works when implemented by experts. Is its role changing nowadays? What changes have the strongest influence on it? What do the surveys say? And what is the bottom line for marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lifp8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedúci: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing
Simona Sochorová