Bc. Jaroslav KLAMERT

Diplomová práce

Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti

The concept of establishing call centres for supporting the management of customer relations as a factor of competitive advantage enhancement
Anotace:
Předkládaná diplomová práce má přiblížit problematiku vytváření projektu Call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem, jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti firem, jak z pohledu teoretického, tak i praktického. Úvodní část vysvětluje pojem call center, a s tím spojenou problematiku CRM, objasňuje měřítka úspěšnosti řízení vztahu se zákazníky, zásady a hodnotu vztahu se zákazníky, popisuje …více
Abstract:
The goal of this presented diploma work is to bring the public closer to the themes of creating call centre projects whose main goals are to support the management of customer relations as a factor leading to a higher competitive advantage for the company. The theme is being discussed from theoretical as well as an applied aspect. Exordium explains the conception of a Call centre and associated CRM …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6549

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLAMERT, Jaroslav. Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing