Nicole Budová

Diplomová práce

Využití e-aukcí pro nákup letenek

Application of E-auction Marketing Channel for Air-ticket Procurement
Anotace:
Tématika elektronických aukcí byla vybrána z důvodu stále větší obliby k nákupu. Trh letenek byl pozorován proto, neboť se za posledních několik let výrazně změnil a je vysoce transparentní. Cílem diplomové práce bylo zjištění efektivnosti elektronických aukcí pro nákup letenek. Data, použitá k výzkumu, byla získána za pomocí elektronického pozorování s osobní účastí autora a spoluúčasti zaměstnance …více
Abstract:
This topic was chosen due to the growing popularity of the e-auctions for procurement. The air-ticket market has been observed because of significant changes over the last few years and because of high transparency. The aim of the diploma thesis was to find out the effectiveness of electronic auctions for air ticket purchase. The data used for the research was obtained through electronic observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
  • Vedoucí: Jan Vašek
  • Oponent: Hana Sušková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod