Bc. Adam Vaňko

Bakalářská práce

Renderování 3D textu v OpenGL

3D Text Rendering in OpenGL
Abstract:
The goal of this thesis is to implement a library, which would enable conversion of the text to the spatial model. Furthermore, it should also offer options affecting resulting 3D text. These options include used font, softness of the curves and depth of the model. Part of the practical part is also creating the demo application, which shows usage of the library. In addition to displaying the created …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je navrhnúť a implementovať knižnicu, ktorá umožní prevod textu na priestorový model. Tiež má obsahovať nastavenie parametrov, ktoré ovplyv-ňujú vygenerovaný 3D text. Ide o použitý font, jemnosť kriviek a hĺbku modelu. Súčasťou praktickej časti je aj vytvorenie ukážkovej aplikácie, ktorá demonštruje použitie tejto knižnice. Okrem samotného zobrazenia vytvoreného modelu musí tiež …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. RNDr. Pavel Matula, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Ferková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky