Postoje české populace ke vzdělávání dospělých (Aplikace škály RAACES v ČR) – Mgr. Marie Laudátová
Mgr. Marie Laudátová
Bachelor's thesis
Postoje české populace ke vzdělávání dospělých (Aplikace škály RAACES v ČR)
Attitudes of the Czechs toward Adult Education (RAACES scale)
Abstract:
Vzdělávání dospělých je rozvíjející se oblastí vzdělávání a jeho význam pro moderní společnost stále roste. Je proto důležité mít k dispozici validní a reliabilní nástroj, který by měřil postoje dospělých k dalšímu vzdělávání a umožnil tak lépe nahlédnout na danou problematiku z hlediska potenciálních účastníků vzdělávacích kurzů a programů. Tímto nástrojem by v České republice mohla být redukovaná …moreAbstract:
Adult and continuing education belongs to the highly developing educational field and the meaning of this education for modern society is constantly growing. Therefore it is important to possess the valid and reliable tool, that would be able to measure adults’ attitude to the further training and also would enable to have a better look at this problem from point of view those, who are most likely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mw323/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2007
- Supervisor: prof. PhDr. Ladislav Rabušic, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAUDÁTOVÁ, Marie. \textit{Postoje české populace ke vzdělávání dospělých (Aplikace škály RAACES v ČR)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2007. Available from: https://theses.cz/id/fcjm8u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Postoje ke škole a vzdělávání dětí z dětského domova
Kateřina Jelínková -
Postoje studentů MU ke školnému (empirický výzkum)
Veronika Vránová -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Přístupy studentů tělesné výchovy k učení a jejich postoje ke studiu na vysoké škole
Veronika ŠMÍDOVÁ -
Vzdělávání dospělých - podnikové vzdělávání v malých firmách
Nikola Hönigová -
Idea sebeřízeného vzdělávání z pohledu praxe vzdělávání dospělých
Jan Kotovský -
Nástroje měření kvality ve vzdělávání dospělých
Julie Podlasová -
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda