Genderově korektní způsob komunikace – Bc. Marie CINKOVÁ
Bc. Marie CINKOVÁ
Diplomová práce
Genderově korektní způsob komunikace
Gender-correct way of communication
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí teoretická a empirická. V teoretické části je vymezen základní pojmový aparát, dále se zde setkáváme s genderem v pomáhajících profesích a také se vztahem sociální/ho pracovnice/níka a klienta/ky. Poslední kapitola pojímá gender v komunikaci, tzv. generickému maskulinu zastupuje v komunikaci rovnou měrou ženy i muže? V praktické části bylo zařazeno …víceAbstract:
The thesis consists two parts - theoretical and empirical. The the theoretical part defines basic terminology, then we are dealing here with gender in the helping professions and related socials. The last chapter conceives gender in communication, the generic masculine - represents communication equally women and men? The practical part included empirical investigation that was conducted on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CINKOVÁ, Marie. Genderově korektní způsob komunikace. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Genderově korektní způsob komunikace
Marie CINKOVÁ -
Genderové stereotypy v učebnicích vlastivědy a zeměpisu
Simona OLBRICHOVÁ -
Genderové stereotypy a jejich odraz ve frazeologii
Anna Fučíková -
Genderové stereotypy v reklamě
Alena BLAUDEOVÁ -
Semiotics of Gender - A Queer Reading of Gender as a Social Construct
Miriama HOLICKÁ -
VYUČOVÁNÍ MEZILIDSKÉ KOMUNIKACE O GENDEROVÝCH ROZDÍLECH NA 2. STUPNI ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Aneta VETROVÁ -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Genderová komunikace u vybreného útvaru v AČR
Miroslava ŠTENCLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva