The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students – Mgr. Jan Balek
Mgr. Jan Balek
Bachelor's thesis
The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students
The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students
Abstract:
Tato práce se soustředí na analýzu výzkumu, ve kterém bylo testováno více než šedesát studentů Gymnázia Český Brod, Vítězná 616. Cílem výzkumu bylo identifikovat nejobtížnější aspekty anglického jazyka pro tyto studenty. Výzkum byl rozdělen na několik testů a byl prováděn ve čtyřech třídách v období šesti týdnů. Výsledky ukázaly, že testovaní žáci měli problémy s některými gramatickými aspekty jazyka …moreAbstract:
This work focuses on the analysis of the research which was conducted on over sixty grammar school students at Gymnázium Český Brod, Vítězná 616. The aim of the research was to identify the most difficult aspects of the English language for these students and it was divided into several tests. This research was done on four classes during the period of six weeks. The results showed that the test takers …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p9t3g/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Simona Kalová
- Reader: Mgr. Linda Nepivodová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALEK, Jan. \textit{The Most Difficult Aspects of Learning The English Language for Grammar Schools Students}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fclg9i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English Language and Literature
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.