Karel Mašek

Diplomová práce

Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Strategic analysis of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Cílem této práce je strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Za pomoci veřejně dostupných zdrojů dochází ke zkoumání vývoje makrookolí a mikrookolí, kde dochází k definici a rozdělení telekomunikačního trh do pěti segmentů. Následně je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil, která zkoumá konkurenční tlaky působící na trhu, tak i na společnost Vodafone. Následně dochází …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a strategy for Vodafone Czech Republic, a.s. Using the open data an analysis of macroenvironment as well as microenvironment are performed, where a definition and a breakdown of telecommunication market into five segment is made. Following is the analysis of Porter five forces, which analyses competition forces on the market as well as to the Vodafone. Further on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
  • Vedoucí: Luboš Smrčka
  • Oponent: Jaroslav Schönfeld

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52338

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management