Jan Slovák
Bachelor's thesis
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Mobile applications as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení …moreAbstract:
This Bachelor's Thesis deals with mobile applications for smartphones and their use in marketing. The goal of the Thesis is to provide specific recommendations for use of mobile applications within the corporate marketing mix, based on an analysis of creation, usage and position of mobile applications as a marketing tool. The terms necessary to understand the subject are defined and described in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45266
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Monika Kozáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev