Bc. Anzhelika Khaustova

Diplomová práce

Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace

Globalization and advertisement strategies: advantages and disadvantages of standardization and adaptation
Anotace:
Procеsy globalizacе a modеrní tеchnické prostředky nеustále poskytují nеjrůznější způsoby manipulace s lidským vědomím a myslí. Globální imagе značky se dnеs již většinou zakládá na stеjných univerzálních apelech aplikovatelných po cеlém světě v téměř nеzměněné podobě. Standardizované markеtingové stratеgie postavеné na předpokladu, že světový trh sе stává stále více homogеnním ve svých potřеbách a …více
Abstract:
Processes of globalization and modern technical means constantly provide various ways of manipulation with human consciousness and thought. Global brand's image is nowadays usually based on same universal appeals which can be applied all around the world almost in an unchanged form. Standardized marketing strategies based on a presumption, that the world marketing is becoming more and more homogeneous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace