Program vlastního hodnocení školy/School self-evaluation program – Petr Port
Petr Port
Bakalářská práce
Program vlastního hodnocení školy/School self-evaluation program
Anotace:
Práce se zabývá programem vlastního hodnocení školy (autoevaluací), problematikou systému a metodiky zpracování tohoto hodnocení, relevantnosti jeho výsledků a aplikace závěrů na zlepšení výchovně vzdělávacího systému v konkrétní škole, ve střední odborné škole.V praktické části jsou analyzovány možnosti inovací tohoto programu se zřetelem na specifikum a podmínky organizační jednotky praktického vyučování …víceAbstract:
The thesis focuses on significant features of school self-evaluation programme. It analyses the problematics of methods, the core steps of evaluation process, the relevancy of the outcomes as well as the posibility of using the conclusions to improve and innovate the education system concerning one particular school (vocational school).The practical part is dedicated to analyse possible innovations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fcubqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Rating jako nástroj evaluace finančního managementu konkrétní obce
Hana Řípová -
Evaluace vybraného programu v rámci neformálního vzdělávání
Eva Bližňáková -
Problematika evaluace škol v oblasti inkluze
Romana FRANKOVÁ -
Zvyšování energetické účinnosti v ČR- evaluace politického nástroje (program Eko-energie)
Lucie Němcová -
Evaluace v dalším vzdělávání: možnosti zjišťování kvality vzdělávacích kurzů
Iva Werbynská -
Evaluace v dalším vzdělávání: možnosti zjišťování kvality vzdělávacích kurzů
Šárka Stupková -
Proměny urbánního prostředí: evaluace oblasti nový downtown v Bratislavě
Michal Kečkéš -
Problematika evaluace škol v oblasti inkluze
Romana FRANKOVÁ