Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu – Barbora Flídrová
Barbora Flídrová
Bachelor's thesis
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
Marketing costs influence on a particular group-buying website
Anotácia:
Tato práce zkoumá řešení problému měření efektivnosti reklamy. Pomocí ekonometrické analýzy je kvantifikován vliv marketingových nákladů na denní tržby jistého slevového portálu, který poskytl svá data o tržbách, nákladech na marketing i počtu návštěvníků z období od června 2011 do července 2014. Ekonometrická analýza se ukázala být dobře aplikovatelnou metodou pro měření výsledků reklamy, obě exogenní …viacAbstract:
This thesis examines a solution to the problem of measuring advertising effectiveness. Using econometric analysis influence of marketing costs on daily turnout is quantified. Analysed data were provided by a certain group-buying website and include information on revenues, marketing costs and number of visitors from June 2011 to July 2014. Econometric analysis proved to be a perfectly applicable method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
- Vedúci: Dana Kloudová
- Oponent: Aleš Rod
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Econometric analysis of the relationship between vaccination against COVID-19 and its occurrence in population
Roman Shaibaneev -
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
Lukáš Veverka -
Econometric analysis of crowdfunding campaigns
Maria Papush -
Ekonometrická analýza produkčních funkcí
Radoslav Fašanek -
Ekonometrická analýza vlivů reklamy
Stefaniia Khaitovich -
Ekonometrická analýza demografických aspektů vývoje ekonomiky
Václav Quang LE -
Ekonometrická analýza běžeckých závodů
Veronika Fenclová -
Ekonometrická analýza nezaměstnanosti v České republice a ve Španělsku
Ilia Titov