Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě – Eliška Štiková
Eliška Štiková
Bakalářská práce
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
Analysis of erotic appeals in audiovisual advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou erotických apelů. Cílem práce je analyzovat vnímání erotických apelů v audiovizuální reklamě a odezvu vybraného spotřebitel-ského segmentu. Teoretická část obsahuje rešerši z oblasti neuromarketingu a reklamy, kde jsou konkrétně představeny funkce reklamy, její vnímání a odezva. Dále tato část obsahuje rešerši erotických apelů, složky tvořící erotické apely a le-gislativu …víceAbstract:
This thesis deals with the problematic of erotic appeals. The aim of this thesis is to analyze the perception of erotic appeals in audiovisual advertising and response of selected consumer segment. Theoretical part includes research in field of neuromarketing and advertising, where the functions of advertising, its perception and response are presented specifically. Furthermore, this section contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata
Barbora GALLOVÁ -
Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Daniel Drdla -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp