Marketingová komunikace jako nástroj práce se zákazníky ve společnosti „AUTO JAROV a.s. “ – Vladislav Ryabkov
Vladislav Ryabkov
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako nástroj práce se zákazníky ve společnosti „AUTO JAROV a.s. “
Marketing communication as a tool for working with customers in the company "AUTO JAROV Ltd."
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace jako nástroj práce se zákazníky ve společnosti „AUTO JAROV a.s. “. Teoretická část se zabývá základními pojmy spojenými s marketingovou komunikaci jako marketingový komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace a nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část začíná představením společnosti Auto Jarov a.s., oboru její působnosti, …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing communication as a tool for working with customers in the company "AUTO JAROV Ltd.". The theoretical part deals with basic concepts related to marketing communication as a marketing communication process, integrated marketing communication and new trends in marketing communication. The practical part begins with the introduction of Auto Jarov A.s., …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
The Secrets of Communication
Darya Nenakhova -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva