Simona NETOLICKÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve společnosti Asistenční centrum, a.s.

Marketing communication in company Asistenční centrum, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace společnosti Asistenční centrum, a.s. Cílem této práce je zhodnocení stávajících nástrojů marketingové komunikace společnosti a její celková propagace. Dále bylo záměrem zjistit, zda jsou klienti, kteří dlouhodobě spolupracují se společností spokojeni s poskytování služeb. V úvodní části práce popisuji samotný marketing služeb a jeho nástroje …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on an analysis of marketing communication of the company Asistencni centrum a.s.. Goal of the thesis is the evaluation of the current marketing communication tools and the promotion as a whole. The next aim of the work was the detection, if the long-term cooperated clients are confident with provided services. In the introduction I describe services marketing and its tools …více
 

Klíčová slova

Marketinogvá komunikace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NETOLICKÁ, Simona. Marketingová komunikace ve společnosti Asistenční centrum, a.s.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.