Plánování logopedické prevence v předškolním vzdělávání – Ing. Jana BÍNOVÁ
Ing. Jana BÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Plánování logopedické prevence v předškolním vzdělávání
The planning of logopedic prevention in preschool education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou plánování logopedické prevence v předškolním vzdělávání. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou obsaženy poznatky o vývoji řeči, prevenci narušené komunikační schopnosti a oblastech primární logopedické prevence. Praktická část je zaměřena na zjištění, zda mají mateřské školy zakotvenu primární prevenci ve svých školních …moreAbstract:
This thesis deals with issues of planning logopedic prevention in preschool education. The thesis contains a theoretical part and a practical part. The theoretical part includes facts about development of speech, prevention of defects in the ability to communicate, and fields of primary logopedic prevention. The practical part focuses on finding out if nursery schools include primary logopedic prevention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2014
Accessible from:: 2. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍNOVÁ, Jana. Plánování logopedické prevence v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Úroveň primární logopedické prevence u dětí předškolního věku
Alice VEČERKOVÁ -
Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole
Kristýna Pippalová -
Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence
Karolína ČEMANOVÁ -
Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností ve vybraných mateřských školách
Veronika GAJDOVÁ -
Komparace organizačních forem primární logopedické prevence v mateřských školách
Kateřina Bambulová -
Logopedická prevence dětí v předškolním vzdělávání
Kateřina BAMBULOVÁ -
Logopedická prevence v mateřské škole
Štěpánka Boušková -
Primární logopedická prevence v mateřské škole
Marie SKOTNICOVÁ