Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie – Bc. Šárka Jodlová
Bc. Šárka Jodlová
Master's thesis
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Loyalty program as a key part of marketing strategy
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je představit a zhodnotit efektivitu věrnostního programu vybrané společnosti. Zvolená firma je internetové tržiště Mall.cz, které by mělo svůj věrnostní program postavit jako klíčovou součást svého působení. V moderní době, kdy je konkurence veliká a přestup k ní velice snadný, by se firmy měly zaměřit na ocenění věrnosti a loajality svých zákazníků. Je nutné mít atraktivní …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to present and evaluate the effectiveness of the loyalty program of a selected company. The chosen company is the Mall.cz internet marketplace, which was supposed to build its loyalty program as a key part of its operations. In modern times, where the competition is great and the transition to it is very easy, companies should focus on the importance of loyalty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Sandra Idugboe -
Business Model Innovation of Selected Medical Company
Marie Brejlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Effective use of sales promotion tools in retail
Ľudmila VAŠKOVÁ -
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Lucie Müllerová -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
The effectiveness of a loyalty program of a leading manufacturer of skylights.
Michaela Vlková