Prostředí komerčních call center na trhu v České republice – Bc. Jan Karásek
Bc. Jan Karásek
Master's thesis
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
The environment of commercial call centers on the market in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou makroprostředí firem působících na trhu komerčních call center v České republice. Analýza je provedena z pohledu nového subjektu na stávajícím trhu, byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a analýza atraktivity odvětví. Na základě analytické práce autor sestavuje soubor doporučení pro nově vstupující společnost do odvětví.Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the macroenvironment of companies operating in the market of commercial call centers in the Czech Republic. The analysis is performed from the perspective of a new entity in the existing market, an analysis of the competitive environment and an analysis of the attractiveness of the industry was also performed. Based on analytical work, the author compiles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Theses on a related topic
-
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Comparative financial analysis
Kateryna Usova -
Analysis of financial performance of the specific company.
Nedjla Serine Zeghmati -
Význam atraktivity odvětví hotelnictví v České republice
Sabina Majerová -
POSOUZENÍ ATRAKTIVITY A NÁSLEDNÁ ZMĚNA MARKETINGOVÉ STRATEGIE HOTELU OCTÁRNA s.r.o.
Lucie Zapletalová -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná -
Atraktivita odvětví těžebních činností v lesnictví
Kristýna Pavelcová -
Analýza zahraničního obchodu – papírenský průmysl
Michaela Kotalíková