Firemní kultura ve společnosti Key Plastics Janovice s.r.o. – Tereza Jeníková
Tereza Jeníková
Master's thesis
Firemní kultura ve společnosti Key Plastics Janovice s.r.o.
Corporate Culture of Key Plastics Janovice s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumání firemní kultury ve společnosti Key Plastics Janovice s.r.o. Jedná se o firmu, která klade značný důraz na utváření a existenci firemní kultury. Přispívá k tomu svým přístupem k zaměstnancům, který je ke každému individuální, otevřený až přátelský. Cílem této práce je analyzovat firemní kulturu ve vybrané společnosti. Nejdříve jsou určeny prvky firemní kultury, mezi …moreAbstract:
This thesis deals with an investigation of corporate culture of Key Plastics Janovice s.r.o. This company puts emphasis on corporate culture formation due to personal approach to employees, which is individual and friendly. The aim of this thesis is to analyze and describe corporate culture of chosen organization. At first, we determine elements of corporate culture. These elements include, for example …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31386
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Martin Šikýř
- Reader: Otakar Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31386
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
The role of the KPIs in corporate management
Ozan Dundar -
Některé prvky firemní kultury v nadnárodních společnostech v České republice
Jarmila Novotná -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Analýza vybraných personálních činností podniku se zřetelem k míře podpory žádoucího obsahu podnikové kultury
Aneta Bajková -
Personalista jako spolutvůrce organizační kultury
Lucie Vaďurová