BcA. Kateřina HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Multimediální reklama
Multimedia advertising
Anotace:
Jako téma mé diplomové práce jsem si vybrala multimediální reklamu. Výstupy mé práce jsou jedna malba a fotografie a také teoretická část. Hlavní cíl mé práce je vytvořit nový způsob vedení reklamy.Abstract:
As a theme of my Thesis I have chosen multimedia advertisement.The own result of my work is painting and photos and theoretical part. The main goal of my work is to create new system of advertisement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Kateřina. Multimediální reklama. Plzeň, 2014. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo jako symbol současné západní civilizace
Tomáš Máčal -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Diskrétní regulátory na bázi Siemens LOGO!
Martin Cieslar -
Laboratorní úloha s Siemens LOGO!
Dušan Matiaško