Radka VRANÁ

Bakalářská práce

Význam motorického učení pacientů po cévní mozkové příhodě

The importance of motor learning in patients after stroke.
Anotace:
V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky o motorickém učení.Problematiku cévní mozkové příhody.Dále jsou tu shrnuté použité vyšetřovací metody.V praktické části se práce věnuje zpracování kazuistik a využití motorického učení.Jsou stanoveny hypotézy,popsána metodika práce a vyhodnocené výsledky terapie.
Abstract:
The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge about motor learning.Problems of stroke.In addition,the examination methods are summarized and used.In the practical part the thesis deals withcase studies and the use of motor learning.There are hypotheses,described methodology of work and evaluated results of therapy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MUDr. Jana Kydlíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRANÁ, Radka. Význam motorického učení pacientů po cévní mozkové příhodě. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta zdravotnických studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Fyzioterapie