Aneta Lačevová

Master's thesis

Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC

Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí …viac
Abstract:
The Master's thesis focuses on analysing the data about the customers of the student organisation AIESEC collected between 2012 and 2014. The results show the various customer segments defined by university, faculty and year of study from which AIESEC gets its applicants, the successfulness in finding an internship of students from these segments, proportions of different programmes (and sub-programmes …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedúci: Eva Kašparová
  • Oponent: Petra Hájková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44394