Bc. Růžena Michalíková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem

Customer Satisfaction Analysis in Small and Medium-Sized Enterprises
Anotace:
ANOTACE Autor: Růžena Michalíková Název: Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem Bakalářská práce je zaměřena na provedení analýzy spokojenosti zákazníků firmy Karel Michalík - KAMI, prostřednictvím nástroje marketingového výzkumu - dotazníku. Na základě získaných informací bude proveden návrh na řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků s konkrétním produktem – víceúčelovou jídelní …více
Abstract:
ANNOTATION Author: Růžena Michalíková Title: Customer Satisfaction Analysis in Small and Medium-Sized Enterprises This bachelor´s thesis is focused on the analysis of customers´ satisfaction in case of company Karel Michalik-KAMI, as a tool of marketing research the questioner was used. Based on the received data, the proposal of solution to increase customers´ satisfaction with the exact product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Stanislava Šnajdrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting