Inovace jako nástroj marketingu – Ing. Tatiana Kachurenko
Ing. Tatiana Kachurenko
Bakalářská práce
Inovace jako nástroj marketingu
Innovation as a marketing tool
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo vybrat si úspěšnou inovaci – technologii, která bude svým charakterem unikátní a bude se jednat o aktuální téma, v současné době velice diskutované. V teoretické části jsem popisovala inovace ze všeobecného hlediska. Pojetí inovací, jejich dělení, řády a legislativní stránku věci. V praktické části mé bakalářské práce jsem se zaměřila na inovace v segmentu iphonu, které …víceAbstract:
The aim of my dissertation was to choose as a successful innovation - technology of which character will be unique and the actual theme, which is very discussable in the present time. In the theoretical part, I described the general terms of innovation. The concept of innovation, their division, orders and legislative side of things. In the practical part of my thesis, I focused on innovation in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lex1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Inovace v digitálním marketingu firmy Testuj.to
Bára Vernerová -
Inovace marketingového mixu
Alena Šišmová -
Projekt Inovace e-shopu
Dominika Maloňová -
Barriers of Switching from iPhone to Google Pixel: Qualitative Study
Eliška Macháčková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák