Veronika MÜLLNEROVÁ
Bachelor's thesis
Budování obchodní značky
Brand building
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Budování obchodní značky je popsání historie značky Kofola a.s., postavení této značky na trhu a zhodnocení toho, jaké povědomí o ní lidé mají. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému budování značky, objasněním pojmu značka a jejích náležitostí či oceňování. Druhá část je zaměřena na vývoj značky a jejích prvků, na analýzu řízení značky ve firmě Kofola …moreAbstract:
The Aim of this work is to describe history of the brand Kofola Inc., position in the market and appreciation of knowledge people have about it. The first part consists of theoretical overview of building the brand, a clarification of concept of the brand and its requirements and pricing. The second part focuses on the brand?s development and its components, the analysis of brand?s management in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÜLLNEROVÁ, Veronika. \textit{Budování obchodní značky}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fduiu3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÜLLNEROVÁ, Veronika. Budování obchodní značky. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kristýna Kučerová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová -
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
Lucie Štěpánová -
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Osobnost značky velkých sportovních událostí
Jana Petráčková -
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
David Víteček