Veronika MÜLLNEROVÁ

Bachelor's thesis

Budování obchodní značky

Brand building
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Budování obchodní značky je popsání historie značky Kofola a.s., postavení této značky na trhu a zhodnocení toho, jaké povědomí o ní lidé mají. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému budování značky, objasněním pojmu značka a jejích náležitostí či oceňování. Druhá část je zaměřena na vývoj značky a jejích prvků, na analýzu řízení značky ve firmě Kofola …more
Abstract:
The Aim of this work is to describe history of the brand Kofola Inc., position in the market and appreciation of knowledge people have about it. The first part consists of theoretical overview of building the brand, a clarification of concept of the brand and its requirements and pricing. The second part focuses on the brand?s development and its components, the analysis of brand?s management in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MÜLLNEROVÁ, Veronika. Budování obchodní značky. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing