Veronika MÜLLNEROVÁ
Bachelor's thesis
Budování obchodní značky
Brand building
Anotácia:
Cílem bakalářské práce na téma Budování obchodní značky je popsání historie značky Kofola a.s., postavení této značky na trhu a zhodnocení toho, jaké povědomí o ní lidé mají. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému budování značky, objasněním pojmu značka a jejích náležitostí či oceňování. Druhá část je zaměřena na vývoj značky a jejích prvků, na analýzu řízení značky ve firmě Kofola …viacAbstract:
The Aim of this work is to describe history of the brand Kofola Inc., position in the market and appreciation of knowledge people have about it. The first part consists of theoretical overview of building the brand, a clarification of concept of the brand and its requirements and pricing. The second part focuses on the brand?s development and its components, the analysis of brand?s management in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜLLNEROVÁ, Veronika. Budování obchodní značky. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kristýna Kučerová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová -
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
Lucie Štěpánová -
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Osobnost značky velkých sportovních událostí
Jana Petráčková -
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
David Víteček