Veronika MÜLLNEROVÁ

Bachelor's thesis

Budování obchodní značky

Brand building
Anotácia:
Cílem bakalářské práce na téma Budování obchodní značky je popsání historie značky Kofola a.s., postavení této značky na trhu a zhodnocení toho, jaké povědomí o ní lidé mají. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému budování značky, objasněním pojmu značka a jejích náležitostí či oceňování. Druhá část je zaměřena na vývoj značky a jejích prvků, na analýzu řízení značky ve firmě Kofola …viac
Abstract:
The Aim of this work is to describe history of the brand Kofola Inc., position in the market and appreciation of knowledge people have about it. The first part consists of theoretical overview of building the brand, a clarification of concept of the brand and its requirements and pricing. The second part focuses on the brand?s development and its components, the analysis of brand?s management in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜLLNEROVÁ, Veronika. Budování obchodní značky. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing