Robert Kozák
Bachelor's thesis
Služby sportovních center v Přerově a okolí
Services of sports centers in Přerov and its surroundings
Abstract:
Bakalářská práce řeší problematiku volnočasových služeb. Úvodní část se zabývá teoretickým vymezením služeb a následně oblastí volnočasových služeb, která je hlavní náplní této práce. Další část se věnuje marketingovému mixu služeb a logistickým aspektům volnočasových služeb z pohledu 7S. Praktická část se zabývá analýzou služeb sportovního centra Mlýn.Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of leisure time services. The first charter deals with the theoretical definition of services and consequently with the leisure time services, which is the main focus of this thesis. The second part includes the marketing mix of services and the logistics aspects of leisure services from the point of view of 7S. The practical part deals with the analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Růžena Caletková
- Reader: Ing. Hana Neradilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Bachelor programme / field:
Logistic / Logistics of Services
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva