Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM – Michal VILÉM
Michal VILÉM
Bakalářská práce
Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM
The implementation of the new marketing information system in Austin Detonator s.r.o. and its impact on the module of customer relationship management
Anotace:
Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, …víceAbstract:
The struggle about customers is in nowadays market economy harder and more difficult. Satisfied customers are a good assumption to have successful relationships with clients for every company. Firms spend a lot of money for advertising campaign but relationship to customer is a run for a long time. It is about mutual communication, loyalties and dependability. This bachelor thesis should show the guideline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor:
7433
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILÉM, Michal. \textit{Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/fe2xmj/.
Jak správně citovat práci
VILÉM, Michal. Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
MIS a jeho úloha v řízení podniku
Hana Rybarová -
Controlling s podporou MIS a jeho aplikace v praxi
Vladimír Sládeček