CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p. – Bc. Martin Jánský
Bc. Martin Jánský
Master's thesis
CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.
CRM system and its potential within Czech Post, state enterprise
Abstract:
Práce shrnuje podstatu CRM jakožto strategie řízení vztahu se zákazníkem, popisuje jeho přínos a rozebírá teorii vztahů se zákazníky a zákaznické věrnosti. Práce se též věnuje nezbytné teorii segmentace zákaznické základny a jejího užití v České Poště. Stěžejní část je věnována popisu stávající situace řízení vztahu se zákazníky České Pošty, hodnocení a navržení možných cest k jejímu vylepšení.Abstract:
Dissertation summarizes the essence of CRM as a management of relation to customer, describes its contribution and analyses the theory of relations to customers and customer loyalty. It also devotes to the necessary theory of clustering the customer base and its use at Czech Post. Fundamental part is dedicated to the description and rating of current situation in customer relationship management at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÁNSKÝ, Martin. \textit{CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2008. Available from: https://theses.cz/id/fe3jtd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jánský, Martin. CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Jiří Ochec -
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Martin Solnička