CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p. – Bc. Martin Jánský
Bc. Martin Jánský
Diplomová práce
CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.
CRM system and its potential within Czech Post, state enterprise
Anotace:
Práce shrnuje podstatu CRM jakožto strategie řízení vztahu se zákazníkem, popisuje jeho přínos a rozebírá teorii vztahů se zákazníky a zákaznické věrnosti. Práce se též věnuje nezbytné teorii segmentace zákaznické základny a jejího užití v České Poště. Stěžejní část je věnována popisu stávající situace řízení vztahu se zákazníky České Pošty, hodnocení a navržení možných cest k jejímu vylepšení.Abstract:
Dissertation summarizes the essence of CRM as a management of relation to customer, describes its contribution and analyses the theory of relations to customers and customer loyalty. It also devotes to the necessary theory of clustering the customer base and its use at Czech Post. Fundamental part is dedicated to the description and rating of current situation in customer relationship management at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jánský, Martin. CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
Jiří Ochec -
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Martin Solnička