Theses 

Marketingová logistika hypermarketu Globus – Bc. Radka Stárková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Radka Stárková

Diplomová práce

Marketingová logistika hypermarketu Globus

Marketing Logistics of the Globus Hypermarket

Anotace: Teoretická část je zaměřena na popsání nejdůležitějších základních pojmů z oblasti logistiky, na vymezení obchodní logistiky v systému integrované logistiky a na popsání metod řízení marketingové logistiky. Praktická část se zabývá konkrétní analýzou logistických procesů v hypermarketu Globus Pardubice, návrhem řízení aktivních logistických prvků se zaměřením na dodavatele, návrhem organizačního zajištění logistických procesů a implementací v praxi.

Abstract: The theoretical part focuses on description of basic and the most important logistics concepts, on definition of business logistics at the system of integrated logistics and on the description of marketing logistics management methods.The practical part is concerned with the concrete analysis of logistics processes in The Globus Hypermarket in Pardubice, with the control design of active logistics elements with a view to the supplier and also with the suggestion of logistics processes organizational assuring and the implementation in practice.

Klíčová slova: logistika, logistický proces, logistický systém, logistický subjekt, logistický objekt, logistické funkce, historický vývoj logistiky, logistika v ekonomice, logistika v podniku, metody řízení marketingové logistiky, integrovaná logistika, obchodní logistika, aktivní a pasivní logistické prvky, zákaznické služby v logistice

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
https://portal.upce.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=2335 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Jak správně citovat práci

Stárková, Radka. Marketingová logistika hypermarketu Globus. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 2. 2019 22:58, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz