Marketingová logistika hypermarketu Globus – Bc. Radka Stárková
Bc. Radka Stárková
Master's thesis
Marketingová logistika hypermarketu Globus
Marketing Logistics of the Globus Hypermarket
Abstract:
Teoretická část je zaměřena na popsání nejdůležitějších základních pojmů z oblasti logistiky, na vymezení obchodní logistiky v systému integrované logistiky a na popsání metod řízení marketingové logistiky. Praktická část se zabývá konkrétní analýzou logistických procesů v hypermarketu Globus Pardubice, návrhem řízení aktivních logistických prvků se zaměřením na dodavatele, návrhem organizačního zajištění …moreAbstract:
The theoretical part focuses on description of basic and the most important logistics concepts, on definition of business logistics at the system of integrated logistics and on the description of marketing logistics management methods.The practical part is concerned with the concrete analysis of logistics processes in The Globus Hypermarket in Pardubice, with the control design of active logistics …moreKeywords
logistika logistický proces logistický systém logistický subjekt logistický objekt logistické funkce historický vývoj logistiky logistika v ekonomice logistika v podniku metody řízení marketingové logistiky integrovaná logistika obchodní logistika aktivní a pasivní logistické prvky zákaznické služby v logistice
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stárková, Radka. Marketingová logistika hypermarketu Globus. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Marketingová strategie a metody řízení značky
Eva Smékalová -
Metody a styly řízení v obchodním řetězci Makro
Eliška Zíková -
Metody řízení a hodnocení dodavatelů
Martin Horčák -
Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace
Ondřej Budík -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Využití metody Mystery shopping v rámci podnikového řízení
Pavel Kroutil -
Japonský způsob řízení podniku - metody Genchi Genbutsu a Kaizen
Filip Brückner