Bc. Radka Stárková

Master's thesis

Marketingová logistika hypermarketu Globus

Marketing Logistics of the Globus Hypermarket
Abstract:
Teoretická část je zaměřena na popsání nejdůležitějších základních pojmů z oblasti logistiky, na vymezení obchodní logistiky v systému integrované logistiky a na popsání metod řízení marketingové logistiky. Praktická část se zabývá konkrétní analýzou logistických procesů v hypermarketu Globus Pardubice, návrhem řízení aktivních logistických prvků se zaměřením na dodavatele, návrhem organizačního zajištění …more
Abstract:
The theoretical part focuses on description of basic and the most important logistics concepts, on definition of business logistics at the system of integrated logistics and on the description of marketing logistics management methods.The practical part is concerned with the concrete analysis of logistics processes in The Globus Hypermarket in Pardubice, with the control design of active logistics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2006
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stárková, Radka. Marketingová logistika hypermarketu Globus. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector