Marketingová logistika hypermarketu Globus – Bc. Radka Stárková
Bc. Radka Stárková
Diplomová práce
Marketingová logistika hypermarketu Globus
Marketing Logistics of the Globus Hypermarket
Anotace:
Teoretická část je zaměřena na popsání nejdůležitějších základních pojmů z oblasti logistiky, na vymezení obchodní logistiky v systému integrované logistiky a na popsání metod řízení marketingové logistiky. Praktická část se zabývá konkrétní analýzou logistických procesů v hypermarketu Globus Pardubice, návrhem řízení aktivních logistických prvků se zaměřením na dodavatele, návrhem organizačního zajištění …víceAbstract:
The theoretical part focuses on description of basic and the most important logistics concepts, on definition of business logistics at the system of integrated logistics and on the description of marketing logistics management methods.The practical part is concerned with the concrete analysis of logistics processes in The Globus Hypermarket in Pardubice, with the control design of active logistics …víceKlíčová slova
logistika logistický proces logistický systém logistický subjekt logistický objekt logistické funkce historický vývoj logistiky logistika v ekonomice logistika v podniku metody řízení marketingové logistiky integrovaná logistika obchodní logistika aktivní a pasivní logistické prvky zákaznické služby v logistice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stárková, Radka. Marketingová logistika hypermarketu Globus. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Marketingová strategie a metody řízení značky
Eva Smékalová -
Metody a styly řízení v obchodním řetězci Makro
Eliška Zíková -
Metody řízení a hodnocení dodavatelů
Martin Horčák -
Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace
Ondřej Budík -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová -
Využití metody Mystery shopping v rámci podnikového řízení
Pavel Kroutil -
Japonský způsob řízení podniku - metody Genchi Genbutsu a Kaizen
Filip Brückner