Bc. Radka Stárková

Diplomová práce

Marketingová logistika hypermarketu Globus

Marketing Logistics of the Globus Hypermarket
Anotace:
Teoretická část je zaměřena na popsání nejdůležitějších základních pojmů z oblasti logistiky, na vymezení obchodní logistiky v systému integrované logistiky a na popsání metod řízení marketingové logistiky. Praktická část se zabývá konkrétní analýzou logistických procesů v hypermarketu Globus Pardubice, návrhem řízení aktivních logistických prvků se zaměřením na dodavatele, návrhem organizačního zajištění …více
Abstract:
The theoretical part focuses on description of basic and the most important logistics concepts, on definition of business logistics at the system of integrated logistics and on the description of marketing logistics management methods.The practical part is concerned with the concrete analysis of logistics processes in The Globus Hypermarket in Pardubice, with the control design of active logistics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stárková, Radka. Marketingová logistika hypermarketu Globus. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní