Význam rodiny a podnětného rodinného prostředí pro žáky se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností na 1. stupni ZŠ – Petra Němcová
Petra Němcová
Diplomová práce
Význam rodiny a podnětného rodinného prostředí pro žáky se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností na 1. stupni ZŠ
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Karkošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Petra. \textit{Význam rodiny a podnětného rodinného prostředí pro žáky se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/feao9n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - učitelství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva