Hana Urbánková

Bachelor's thesis

Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně

Effectiveness of marketing tools selected performance in Karlín Musical Theatre
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na současný marketing vybraného muzikálu Hudebního divadla v Karlíně. Cílem je zhodnocení efektivnosti jednotlivých marketingových nástrojů u titulu tohoto divadla. Teoretická část představuje především marketingový mix 4 P rozšířený o marketingový nástroj People (Lidé) aplikovaný na marketing muzikálového divadla. Dále také charakteristiku cílové skupiny, návštěvníka …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the current marketing of selected musical in Karlín Musical Theatre. The aim is to valorize individual marketing tools in a specific musical of the theatre. The theoretical part represents primarily a marketing mix of 4 P expanded with a marketing tool called People, and then applied to the marketing of musical theatre. Furthermore the characteristic of the target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54760