Hana Urbánková

Bachelor's thesis

Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně

Effectiveness of marketing tools selected performance in Karlín Musical Theatre
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na současný marketing vybraného muzikálu Hudebního divadla v Karlíně. Cílem je zhodnocení efektivnosti jednotlivých marketingových nástrojů u titulu tohoto divadla. Teoretická část představuje především marketingový mix 4 P rozšířený o marketingový nástroj People (Lidé) aplikovaný na marketing muzikálového divadla. Dále také charakteristiku cílové skupiny, návštěvníka …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the current marketing of selected musical in Karlín Musical Theatre. The aim is to valorize individual marketing tools in a specific musical of the theatre. The theoretical part represents primarily a marketing mix of 4 P expanded with a marketing tool called People, and then applied to the marketing of musical theatre. Furthermore the characteristic of the target …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedúci: Jitka Černá
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54760