Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy – Ondřej Götthans
Ondřej Götthans
Bakalářská práce
Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy
Influence of entrance low-cost airlines to market of aviation transport
Anotace:
Tématem této práce je Vliv vstupu nízkonákladových společností na trh letecké dopravy se zaměřením na Českou republiku. Uvádí nejdůležitější mezníky ve vývoji letectví a jeho současné postavení. Hlavní pozornost je věnována nízkonákladovým společnostem, jejich historii, obchodnímu modelu, výhodám/nevýhodám, současnému postavení a perspektivám dalšího vývoje v rámci české a evropské letecké dopravy …víceAbstract:
The topic of this thesis is Influence of entrance low-cost airlines to market of aviation transport, which is focused on Czech market. The thesis describes the most important facts of history and present standing of aviation transport. The main part of the thesis is focused on low-cost airlines, their history, business concept, benefits/disadvantages, standing and their perspective on development in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Lubomír Zelený
- Oponent: Pavla Koutná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25938
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Pozice nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Lukáš Nemčík -
Ekonomický dopad koronakrize na vybranou americkou a evropskou leteckou společnost
Štěpán Bureš