Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu – Tomáš Boňko
Tomáš Boňko
Bakalářská práce
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu
Influenceri na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Anotace:
Bakalářská práce je věnována influencerom a jejich využití v oblasti marketingu. Práce zahrnuje představení sociálních sítí a stanovení postupů a praktik potencionálně úspěšného profilu. Nedílnou součástí je definice a představení influencerov jako nástroj podnikatelské činnosti. Následně identifikace a srovnání atraktivity dvou influencerských podnikatelských záměrů v podmínkách Českého trhu. Cílem …víceAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to influencers and their use in marketing. Document includ introduction of social media, procedures and practices potencial successful profile. Included definition and introduction influencers as a business tools. Subsequently identification and comparison attractiveness of two influencers business plans in Czech market. The aim of this document is provide a comprehensive …víceAbstract:
Bakalárska práca je venovaná influencerom a ich využitiu v oblasti marketingu. Práca zahŕňa predstavenie sociálnych sietí a vymedzenia postupov a praktík potencionálne úspešného profilu. Nedielnou súčasťou je definícia a predstavenie influencerov ako nástroj podnikateľskej činnosti. Následne identifikácia a porovnanie atraktivity dvoch influencerských podnikateľských zámerov v podmienkach Českého trhu …víceKlíčová slova
influencer influencer marketing marketing na sociálních sítích virtuální influencer uměle vytvořený influencer sociální sítě marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová