Tomáš Boňko

Bachelor's thesis

Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu

Influenceri na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Abstract:
Bakalářská práce je věnována influencerom a jejich využití v oblasti marketingu. Práce zahrnuje představení sociálních sítí a stanovení postupů a praktik potencionálně úspěšného profilu. Nedílnou součástí je definice a představení influencerov jako nástroj podnikatelské činnosti. Následně identifikace a srovnání atraktivity dvou influencerských podnikatelských záměrů v podmínkách Českého trhu. Cílem …more
Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to influencers and their use in marketing. Document includ introduction of social media, procedures and practices potencial successful profile. Included definition and introduction influencers as a business tools. Subsequently identification and comparison attractiveness of two influencers business plans in Czech market. The aim of this document is provide a comprehensive …more
Abstract:
Bakalárska práca je venovaná influencerom a ich využitiu v oblasti marketingu. Práca zahŕňa predstavenie sociálnych sietí a vymedzenia postupov a praktík potencionálne úspešného profilu. Nedielnou súčasťou je definícia a predstavenie influencerov ako nástroj podnikateľskej činnosti. Následne identifikácia a porovnanie atraktivity dvoch influencerských podnikateľských zámerov v podmienkach Českého trhu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.