Tomáš Boňko

Bakalářská práce

Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu

Influenceri na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Anotace:
Bakalářská práce je věnována influencerom a jejich využití v oblasti marketingu. Práce zahrnuje představení sociálních sítí a stanovení postupů a praktik potencionálně úspěšného profilu. Nedílnou součástí je definice a představení influencerov jako nástroj podnikatelské činnosti. Následně identifikace a srovnání atraktivity dvou influencerských podnikatelských záměrů v podmínkách Českého trhu. Cílem …více
Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to influencers and their use in marketing. Document includ introduction of social media, procedures and practices potencial successful profile. Included definition and introduction influencers as a business tools. Subsequently identification and comparison attractiveness of two influencers business plans in Czech market. The aim of this document is provide a comprehensive …více
Abstract:
Bakalárska práca je venovaná influencerom a ich využitiu v oblasti marketingu. Práca zahŕňa predstavenie sociálnych sietí a vymedzenia postupov a praktík potencionálne úspešného profilu. Nedielnou súčasťou je definícia a predstavenie influencerov ako nástroj podnikateľskej činnosti. Následne identifikácia a porovnanie atraktivity dvoch influencerských podnikateľských zámerov v podmienkach Českého trhu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.