Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku – BSc. Daniela Chudá
BSc. Daniela Chudá
Master's thesis
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect in a Selected company
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku …moreAbstract:
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHUDÁ, Daniela. \textit{Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fewbpt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chudá, Daniela. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Športové akcie a ich význam pre cestovný ruch
Peter Paľo -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Cestovný ruch na Liptove
Ján Kuska -
Využití nehmotného kulturního dědictví UNESCO pro cestovní ruch
Katrina Kováčová -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová