BSc. Daniela Chudá

Master's thesis

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku

Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect in a Selected company
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku …more
Abstract:
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chudá, Daniela. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe