BSc. Daniela Chudá

Master's thesis

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku

Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect in a Selected company
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains …viac
 

Kľúčové slová

WOM eWOM marketing cestovný ruch
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chudá, Daniela. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management