Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku – BSc. Daniela Chudá
BSc. Daniela Chudá
Diplomová práce
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect in a Selected company
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku …víceAbstract:
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHUDÁ, Daniela. \textit{Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/fewbpt/.
Jak správně citovat práci
Chudá, Daniela. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Športové akcie a ich význam pre cestovný ruch
Peter Paľo -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Cestovný ruch na Liptove
Ján Kuska -
Využití nehmotného kulturního dědictví UNESCO pro cestovní ruch
Katrina Kováčová -
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Kristína Bečárová